星期三, 1月 24, 2018

台灣親子遊好幫手。KKday - KKkids親子遊樂團

轉眼好快一月就完結,
仲有唔夠半個月時間就要一家大細連長輩們一同出遊台灣啦!
今次旅程除咗會去影家庭照之外,
亦希望能夠抽出時間帶小JM及長輩們一齊體驗一下台灣嘅風土人情及特色。

點解要帶小朋友同長輩去台灣?
其實答案好簡單,因為機程短,而且台灣絕對係一個「老少咸宜」嘅城市,
既有親子遊好去處及特色觀光景點之餘,
仲有各式各樣嘅夜市美食添!
所以我地一家一年至少都會飛一、兩轉台灣,順道去探下朋友。
即使第時小JM返咗學都好,一樣都無有怕,照飛可也!


但因為最近小JM媽比較忙,所以一直連行程都未有時間去預備同整理。
為咗可以節省時間又快啲搵到心水行程及好去處,
今次我決定上網搵『救兵』-KKday!

旅遊公司KKday早前就推出名為【KKkids親子遊樂團】嘅旅行主題套票,
當中包括咗日本、韓國、台灣及港澳地區。
而套票分別有「帶住豆釘去漫遊」及「反轉遊樂場」系列。

因為今次我地一家係去台灣,所以我都比較集中睇返相關地區嘅套票資料。
最吸引到小JM媽嘅莫過於「帶住豆釘去漫遊」系列中嘅一系列套票。
套票系列不單包括咗傳統一天遊套票,
而且仲有各式DIY體驗、大自然親子遊、親子餐廳等。

當中最為吸引到小JM媽嘅就係整鳳梨酥,仲帶埋長輩一齊去整都仲得。
唔單止咁,網站仲會提供套票嘅行程介紹、地圖及旅客評論等資料以作參考添。



而「反轉遊樂場」系列除咗會提供套票嘅行程介紹、地圖及旅客評論之外更會提供行程表作參考架!



對於我呢個忙都無時間籌劃行程嘅媽媽來講可謂節省唔少工夫呀,
而且行程及資料都好全面,對我地成日都飛台灣嘅家庭來講亦都覺得好新鮮、方便同快捷!
只要擇啱行程及套票就可以即時於網站內購買,
約兩個工作天就會有回覆,方便又簡單!

如果睇啱又未揀定嘅話,仲可以將套票收藏起來,稍後再睇返。
當遇到對套票有疑問嗰陣可以用訊息聯絡了解添架!

想了解更多資料及詳情嘅可以參考以下連結喔:
https://event.kkday.com/zh-hk/event/kkkids?cid=3670&udl=cjoliema0222
















沒有留言: