星期四, 1月 18, 2018

DNA初體驗(上) - 自家樣本採集好EASY!

最近朋友們都傾開關於幫小B們做DNA測試嘅話題,
攪到小JM媽都有點心郁郁想幫小JM做一做測試。

可能你會問我:做咩無啦啦要做DNA測試呢?
其實小JM媽我都係有原因嘅,並唔係真係貪得意去試架。

主要原因有兩個:
1.) 小JM公公喺長期病患者,喺一名糖尿病患者。
  所以喺小JM媽懷有小JM嘅時候,小JM媽已經需要做兩次嘅妊娠糖尿測試架啦。
  兩次測試分別安排係孕前期及孕後期,都需要到醫院飲「糖水」及進行抽血作檢查及紀錄。

2.) 小JM媽同爸爸其實都喺鼻敏感患者,而分別只在於鼻敏感嘅輕重程度而已。

正因為以上兩個原因及朋友推薦鼓勵下,
小JM媽最後都決定為小JM準備進行DNA嘅Genetic Profile Test (遺傳學概況測試)。

但因為考慮到小JM年紀仲細,擔心小JM去到陌生環境會恐懼不安,
所以朋友就建議我為小JM進行『自家樣本採集』形式,
可以令小朋友更安心放心,有效輕鬆完成樣本採集。

今次我地揀咗用YOUNIBODY嘅Lab Test 組合喺屋企採集樣本以作測試DNA嘅Genetic Profile Test之用。
一打開盒就會見到有指引及表格喺盒內。
(小JM媽都好乖咁睇咗啲指引啦緊係!)
而表格就係俾我地填寫返相關嘅資料及作聯絡之用嘅。
呢一個就係「樣本收集袋」。
當收集好足夠嘅口水樣本之後,就可以將盛有樣本嘅試管放入收集袋中,
之後就可以將樣本親自交回或寄回YOUNIBODY以作測試!
Lab Test組合嘅下層就係今次樣本採集主要器具套裝!
呢個套裝包括有: 試管、樣本收集濾咀、使用說明書
其實要組裝都好容易,
只要將試管上嘅蓋扭開,再將樣本收集濾咀擰入試管即可使用。

溫馨提示:
要小心注試管內已經有藥水,千祈唔好倒瀉喔!


小JM好努力咁BU口水留來做樣本!
樣子太認真,唔係咁襯你咁喎!


完成樣本採集之後,我地選擇自行拎去附近嘅測試中心遞交樣本!
大約兩個星期左右就可以睇報告啦!

等到拎咗報告之後再同大家分享啦!
而家就不如睇下今次樣本採集嘅分享片段先啦!















沒有留言: