星期三, 12月 27, 2017

台中機場。親子友善設施

台北,我相信已經有唔少香港人去過,
亦係一個去短途旅行唔錯既地方。

之但係我同小JM爸就有啲唔同,我地比較喜歡台中。
喜歡台中既人和事,更喜歡台中「慢一點」既生活節奏!

台中,我同小JM爸已經來過N次,
每次都會去探朋友,
每次都會找相熟既司機接載,
每次都會去不同既景點或地方探索。

小JM出世之後我地亦照舊每年到訪台中,
除了探朋友,就係要放鬆一下。
再者,台灣亦係一個母乳友善既城市,
所以當小JM仲係細B個陣都一樣無有怕。

最近去完台中返港,
發現台中機場剛剛翻新左「哺集乳室」,
比之前更靚,更加舒適。
所以小JM媽都忍唔住要出文讚一下。
(五月個陣去都未裝修架!)
裝修之後一開門就見到一隻好靚既木馬裝飾,
房間顏色都以粉色為主調,營造出柔和而溫馨既感覺,
係房內換片、餵奶亦十分舒適。
(小JM對木馬似乎有啲興趣咁喎,不過真係唔好意思,係唔騎得架!)

房內更提供左四款不同大小既尿片以供BB們不時之用,
而小JM已經著緊尿片褲,所以我地無用到。
除左尿片外,房內亦有提供到乳墊俾母乳媽媽,
另外仲有洗奶樽用既洗樽液,及BB用既保濕乳液添!
貼心程度真係爆燈架!

你以為就係咁簡單?
係換片墊另一邊仲有埋濕紙巾,而且仲放左係濕紙巾保濕器入面添架!

除左以上幾樣設施之外,
房內其實仲設有一座大型既水機,有熱水提供,
方便俾小B沖奶粉之用添架!
台中機場既呢個哺集乳室真係唔會比日本既輸蝕架!

除左設有哺集乳室之外,
另外係五號登機閘口附近更設有一個遊樂區。
行近後最先會見到一個岩大人小朋友玩既感測遊戲區。
接著會見到一個小型既休憩區俾小B們爬下玩下,
又或者俾大B睇下書都得。
而大啲既小B,好似小JM咁,
就一定會鍾意玩樂區多啲,
可以爬上爬落,又可以當滑梯。
牆上面以膠板及書架砌出「TAI CHUNG」字樣,
書架中亦擺放左不同既童書俾小朋友及家長隨意翻看。

如果小B們唔岩玩唔緊要,
牆上其實仲有一條好得意既「蟲蟲」玩具可以俾小B們玩架!
除左遊樂區之餘,機中亦設有上網區及手機充電區,
媽媽陪小朋友玩緊個陣,爸爸亦可以上網Hea下、偷閒一下!

其實除左以上既設施之外,
台中機場亦設有多間既免稅商店以供媽媽們作最後衝刺架!

大人同小朋友買完野、玩完仲可以食野醫下肚添。

到小朋友玩到咁上下,放晒電又食飽飽,
上機後就自然乖乖訓覺,爸媽又可以一齊抖下!



下回將會為大家介紹台中既親子餐廳及影相景點喔!
唔想錯過就可以追蹤專頁喔:傑。斯與晴










沒有留言: