星期四, 5月 31, 2018

為食蹤跡│限定開賣。鋒味拌麵食後感!

講起伴麵,應該大多數人都會即時諗起好多好正嘅台灣品牌。
今日俾我係SOGO買到鋒鋒嘜頭嘅「鋒味拌麵」呀! 
仲有三款口味,包括麻辣、三杯及櫻花蝦紅油添。

聽說鋒鋒用咗成年時間來研發呢三款「鋒味拌麵」,
仲係台灣製造,係百份百無添加、不含防腐劑,標榜「天然無添加,食完唔口乾」咁話,
所以今次我決定要會一會鋒鋒,買俾爸爸試,當然亦唔會少咗自己個份啦!

難得有新嘢就緊係即刻去試試佢啦!
爸爸鍾意食辣揀咗櫻花蝦紅油,而我就食唔辣嘅三杯!

每盒鋒味伴麵都配有醬汁或辣椒粉。

鋒味拌麵 嘅煮法亦相當簡單,啱晒為食嘅懶人們!

取出麵餅後只需放入滾水中煮三分鐘,再將麵隔水盛起,最後加入調味及醬汁即可食用。

爸爸好辣,所以選擇試櫻花蝦紅油。
小JM爸食後感:
對於食慣濃味嘢嘅小JM爸而言味道略為淡,
而辣味亦唔算太勁,要一次過食一大啖先會覺得有啲辣。
麵底質感同咬口不錯,若喜歡食較淋身嘅話就需要多煮一陣,而對男仕而言可能麵底略嫌少。
櫻花蝦的調味粉尚算惹味,所以較為特別。

小JM媽食後感:
其實我食係偷食咗一、兩啖,始終辣嘢我真係麻麻。
櫻花蝦紅油對於我而言已經算辣,但辣度尚算接受到,因為辣味來得慢而有一點麻。
食落有櫻花蝦嘅脆脆,口感幾特別。


媽媽唔食得辣,所以食三杯就剛剛好。
小JM媽食後感:
其實小JM媽本身好少食麵,因為好怕啲麵煮完擺咗一陣就成餅嘢咁痴埋,又怕淋晒無咬口。
但今次鋒味拌麵就完全無呢個問題,拌麵撈完醬汁後唔會太乾身亦唔會太濕,
拌麵亦唔會痴埋之餘即使醬汁沉晒底亦唔會令啲麵變咸,醬汁份量可以話剛剛好。有驚喜。
不過淨麵唔太滿足到我,所以配埋日本蠔及細餃最剛剛好!


而家 鋒味拌麵 限時進駐銅鑼灣崇光 及 一田百貨沙田店,每盒HKD$25。
想試嘅就要快手啦,限時嘅嘢,你懂的!賣晒就無架啦!

銅鑼灣崇光   : 2018年5月30日到6月7日
一田百貨沙田店 : 2018年5月30日到6月13日

沒有留言: