星期日, 11月 25, 2018

【慳媽恩物】性價比最佳之選。V11智能手機

是咁的,其實媽媽湊小朋友時總會遇到啲無可避免嘅意外,
而我今次所遇上嘅意外叫「爆芒」!
果真係「一失足成千古恨」,唔覺意俾小朋友「郁一郁、撞一撞」咁就爆咗芒。

老老豆豆,其實部電話係爸爸今年生日送俾我嘅生日禮物來架。
爸爸知我會成日同小JM影相同拍片,所以就打算送部新型號嘅Android手機俾我。
點知而家俾小JM一個唔覺意攪到爆芒,就唯有換一買部平平地又性價比高嘅Android手機來用係啦!

搵咗一排終於俾我揾到一部性價比高嘅Android手機 - VIVO V11!
雖然VIVO係中國品牌,但係VIVO亦係今年世界盃指定手機品牌,所以你都咪話唔野少!

先來睇下開箱係點架啦!

包裝及外殼:
V11 嘅包裝盒內有分別有原裝保護套、伸縮式三腳充電器、MircoUSB 線、3.5mm 耳機及說明書。
當然,唔少得呢部顏色一絕嘅手機啦!
V11 嘅外殼以藍紫兩色融合而成,變化成「星雲色」(即係紫藍漸變),顏色非常吸晴!
呢部機嘅屏幕用咗19:59比例嘅6.41吋Super AMOLED水滴屏,令成個屏幕望落更大、視野更廣,無論係上網、睇片定煲劇都一樣咁正。
而且廠商仲好細心咁預先將保護貼咗係屏幕,真係好啱我呢類「手殘媽媽」,唔駛下下貼保護貼到天昏地暗。


手機特點:
除咗外型吸引之餘,其實鏡頭嘅質素絕對足以同單反相機媲美,所以好啱我平時用來同小JM影相、拍片用添架!
V11嘅前置鏡頭有2500萬像素,而主鏡頭(後置鏡頭)又有 1200萬像素Dual Pixel (2400萬感光單元)+ 500萬像素雙鏡頭設所以影相當然一絕,就連自拍都一樣咁出色!

 
前置鏡頭更設有美顏及逆光模式,即使係自拍都一樣可以影得好清晰細緻,係同類型手機較為少見。
而後置AI雙鏡頭,仲有逆光模式及人像散景,可以先影相後對焦,影出來嘅相足以媲美單反相機。

^V11 與一般手機比較相片
V11除咗影相靚又拍得住相機之餘,仲可以設定相片嘅「時間浮水印」添,
對於平時要逐相張慢慢執水印嘅媽媽來講,實在係快捷又方便,而且仲慳返唔少功夫添!

買手機除咗要有靚芒、靚鏡頭之外,其實安全性亦都好重要。
萬一真係一個唔該跌咗電話都唔怕咁易俾人知道晒手機入面嘅資料先嘛!
所以V11嘅屏幕指紋解鎖功能真係好幫到手,而且仲好用科技感,夠晒型!
最重要係單手可以解鎖開機呀嘛!
^面部解鎖功能亦有!

唔單止咁,其實V11嘅雙引擎快速充電亦係賣點之一,啱晒我呢啲成日拍片影相嘅媽媽。
由0-100%充電只需要一個鐘頭多啲,充電快啲又可以慳返啲時間,仲唔駛擔心要邊拍片邊拎住個「奶媽」咁麻煩添!

沒有留言: