星期五, 11月 23, 2018

教材分享。不唸PN班的娃│ 我的數字樂。教材組合(含VIDEO)

早前隨住兩個節日嘅來臨,我分別為小JM準備咗中秋教材及哈佬喂教材,
等小JM可以從中了解到相關嘅節日小知識。
雖然11月並無特別節日,但媽媽我亦無偷懶,反而為小JM整咗一套關於數字嘅材添。

適逢11月係K1嘅 #面試旺季,呢一套自製小教材剛好大派用場!
唔In唔知,原來而家K1面試已經會考數數目,你都真係咪話唔考起班小朋友呀。


VIDEO:


為咗令小JM認識數字,我會以唱遊形式由最基本開始教導小JM認識數字。
以下選了幾首都係與數字相關而且不同程度嘅兒歌俾大家參考,
家長不妨與小朋友一同從唱遊中學習喔。
(圖片為YoubTube截圖)



12345 Once I Caught a Fish Alive | Nursery Rhymes and Baby Songs from Dave and Ava



【教材分享。我的數字樂。教材組合】
今次所製作嘅小教材剛好可以讓小JM認識一下如何「數數目」,
而且仲將學習及遊覽車結合,變化出九個不同嘅學習遊戲,而且教材亦係由淺入深,
從最初學數手指,慢慢變成各樣有趣遊戲,再變成入學後學習書寫亦得。

事不宜遲,宜家就等小JM媽同大家介紹【我的數字樂】教材組合嘅內容啦!
1.) 數手指Flash Card
今次嘅Flash Card會以手指圗案學數數目。
Flash Card旁邊會有「星星」圖案,可以俾小朋友學數。
同時Flash Card上亦會有中文、英文嘅數目標示,以加深小朋友嘅認知。

2.) 便攜簡易拼圖卡
便攜簡易拼圖卡除咗適合係屋企玩亦方便攜帶出外當作小遊戲。

3.) 數一數 連連看
分兩個階段,初階會有虛線而且左右答案均一,小朋友唔需要特意尋找答案。
而進階篇就不設虛線,而且圖案同數字亦會大兜亂,小朋友要自行配對及連線。


4.) 數一數
以數西瓜核作為主體,等小朋友可以嘗試慢慢數出正確答案。
工作紙亦不限形式,小朋友數啱咗就可以圈起/將答案填色。
如未認到數字的話,小朋友只需講出正確數值亦算係成功架啦!


5.) 數字連線遊戲

小朋友可按數字順序以線連成圖案。


6.) 拼貼摩天輪
色彩繽紛嘅摩天輪可以俾小朋友慢慢學習數數,同時考下小朋友對數字嘅認識。

7.) 拼圗




8.) D.I.Y 我的數學遊戲
材料:
我的數字教材 一份
絨布條    十條
圖案     十個
魔術貼  
膠水/漿糊筆  一枝
較剪     一把

*可用棉繩/雪條棍代替絨布條喔!*

做法:
1.) 先沿虛線剪下數字與外框,再沿摺線對摺
2.) 將數字框內頁塗上膠水
3.) 再將絨布條放置於兩紙中間並對摺並包裹好
4.) 將甲蟲及青蛙圖案剪出,並於背面貼上魔術貼即可

9.) 動手寫 動手數
呢套小教材可以訓練小朋友書寫及數數,家長可以先行購買小絨毛球俾小朋友自己貼上。
同時亦可以讓小朋友慢慢學習書寫相關數字。

如果你都對【我的數字樂】教材組合有興趣的話,可以到專頁索取喔~^^~

(1) 讚好(Like) 傑。斯與晴(Jolie。小JM成長印記) 專頁
(2) 讚好(Like) 及 公開分享(Share) 相關嘅Facebook Post (https://goo.gl/T1Nkat)
(3) 留言「我想要【我的數字樂。九合一教材組合】」及Tag 5位朋友

只要做齊以上步驟,小JM媽就會將【我的數字樂】教材組合以Facebook INBOX傳送給你及小朋友喔!

沒有留言: