星期五, 2月 02, 2018

小JM搶先試。至鮮有營之選。百味堂 

「百味堂」係韓國已經有超過50年歷史嘅老牌牛奶,相信大家應該唔會陌生!
百味堂以多款牛奶嘅甜品、小食及飲品為主打,
而最近百味堂仲推出咗一款新產品 - 早餐牛奶麵包添!

早前我同小JM仲去咗百味堂試食新產品及參與拍攝添。

我同小JM重試咗幾款唔同嘅美食,
小JM簡直開心到不得了,畢竟雪糕都係小JM嘅最愛之一!


事不宜遲,即刻等小JM同我一齊為大家介紹一下百味堂嘅美食啦!
1.) 早餐牛奶麵包
        
  百味堂嘅早餐牛奶麵包由工匠每日悉心烤焗,
  每一件均含有優質麪粉、有機牛奶及法國牛油架。
  小JM真係好唔客氣,明明食咗野先去錄影架嘛,
  但一見到個牛奶麵包就即時食唔停口,
  一件接一件咁食,食咗成個牛奶麵包咁滯,
  果然係為食小JM。

2.) 原味牛奶雪糕
        
  百味堂嘅原味牛奶雪糕可以話係招牌主打
  雪糕係用由韓國農場直送來嘅100%有機牛奶製造
  小JM媽聽呢度嘅店員講,原來唧雪糕係有特別手勢架,
  所以店員要先到首爾受訓同唧夠2,000杯雪糕先叫學滿師架!
        小JM都表示好食,連我話要相機食先都唔俾,
  係都要同我爭食。

3.) 鮮奶咖啡 配 原味 及 朱古力鮮忌廉蛋糕
        
  選用咗來自埃塞俄比亞、印度尼西亞及哥倫比亞嘅一級有機咖啡豆及
  有機牛奶精心調配而成架。
  夠晒香滑,連小JM媽我平時咁少飲咖啡嘅都忍唔住要嘆返一杯。

  原味 及 朱古力鮮忌廉蛋糕用來配搭鮮奶咖啡簡直就係Perfect Macth!
  

睇完我同小JM嘅介紹你有無被吸引到呢?
正所謂「心動不如行動」,仲唔快啲去百味堂嘆返吓!

仲有樣筍嘢等小JM媽話過你知,
原來百味堂嘅禮券依家喺KMall已經有得買啦,仲比正價平啲添架!
買完禮劵再約埋朋友們一齊去食就啱晒。

KMall:
https://kmall.baby-kingdom.com/baekmidang_hong_kong


 
百味堂
地址:
尖沙咀河內道18號K11地庫B1, B101a & B123號店












沒有留言: