星期四, 2月 01, 2018

「笑」出個正面來!

「笑一笑,世界更美妙」

由世到大,爸爸都會同我講:
「無論遇到幾艱辛困難既事都好,只要笑著面對,凡事都會有轉機!」

所以從懷孕到小JM出世以來,
我都一直抱著平常心,凡事開心面對,
就連醫院助產使姨姨每次產檢見到我都話我好好笑容,
係覆診報告都有提及我係一個「Happy Mum」。

雖然孕期曾經三番四次出現小問題,
但我地仍然選擇樂觀開心面對,
所以我地相信小JM長大後都會係一個樂觀堅強的小妮子。

一如我地所料,小JM的確係一個愛笑又堅強的小朋友,
笑點出奇地低,只要少少事就可以令小JM大笑。
而小JM既堅強性格亦令我感到有點意外,
即使跌倒或被嚇到也懂得自我安慰,仲會同我地講: 「無事!無事!」

媽媽真係覺得小JM長得太快,
令媽媽有啲唔捨得,
但見到小JM可以陪養出愛笑而堅強的性格又不禁有點安慰。

講起「笑」,其實笑有好多既好處,而你又知唔知呢?
笑得多唔止世界會美妙,就連健康都可能會好啲添架!
唔單止可以幫助提升免疫力同促進血液循環,
仲可以降低血糖同減輕痛楚添架!

而最重要嘅一點呢,小JM媽就認為其實笑係可以感染別人嘅,
可以帶出更多嘅正能量俾別人,仲有助促進人與人之間嘅情感同互動添。
縱使人生中總會遇到好多唔同嘅挫折、失意,
但如果我地能夠從小教會小朋友點樣去面對挫折困難的話,
至少當小朋友失意嘅時候會懂得如何面對,而唔係選擇逃避,
應該教會小朋友學懂『笑著面對失意』,
讓小朋友明白到事情終究會有解決嘅方法,一切會好起來。

作為父母,我同小JM爸都會盡量抽時間陪伴小JM,
令小JM可以有足夠嘅安全感,
更加可以於玩樂嘅同時與小JM增加溝通機會,
從而增進親子關係。

其實「愛」同「笑」一樣都可以感動人,
只要我地真心真意付出過的話,
別人終究會知道嘅。



小JM,

雖然人生中會有好多不如意,
但媽媽寄望你能夠一直保持著一顆開心樂觀嘅心。
以笑去抵抗一切。

要加油喔!媽媽嘅小寶貝。

沒有留言: