星期二, 9月 22, 2015

C。J の 懷孕大小事 III。孕初期病倒了

孕初期對大部份準媽媽來講都可能係辛苦既,
因為孕媽們會有孕吐、食慾不振作、胃部不適 、小便頻密、抽筋等症狀出現,
有時令到孕媽們都幾煩惱架
我好感恩既係我今次陀住呢隻臭豬B無出現過孕吐,
但明白孕吐都係一件好辛苦既事,
所以準爸爸要多啲體諒同安慰孕媽們呀!

雖然我既孕初期無孕吐,
但反而引起好強烈既食慾不振同反胃,
攪到成日都唔想食野,
特別係當聞到某種食物既氣味唔岩既時候,
就真係完全無晒胃口

正因為呢個原因,
係懷孕前增加左既磅數都回苦返,貼近返100磅。。。
呢件事亦令到臭豬爸好擔心,
佢怕我唔食野/食唔到野而令我同啊B都吸收唔到足夠既營養,再者亦好怕我地會病

終於,臭豬爸最擔心既事發生左。。。
係 8月17號開始,我食咩都好,好快就會肚瀉,而且仲要係水狀。。。
接連幾日,直到星期一都一樣係無好轉,
一直瀉,食咩飲咩都瀉
結果星期二臭豬爸 "命令"我要SL,係屋企抖,
而佢就幫我去打去陳醫生度 "求救" 睇下可唔可以打個尖睇個急診,
好好彩,陳醫生被臭豬爸心急如焚既語句打動到,叫臭豬爸快D帶我過去俾陳醫生睇下咩事

去到陳醫生度等左成個鐘先有時間插隊俾我睇,
到陳醫生了解完咩事之後,為左令我同臭豬爸放心啲就幫臭豬B照一照

見到隻臭豬B啦,見到啦
陳醫生話:啊B而家10週, SIZE岩,無事好健康
聽到醫生咁講我終於放鬆晒,我知道臭豬爸都鬆左一口氣。。。

陳醫生叫我要戒口,盡量呢個星期都要食 "粥水" ,係粥水,唔係粥! 
臭豬爸就問陳醫生點解我會有咁既情況,
陳醫生就話:可能我本身既腸道已經敏感,所以對奶品類,蕃茄之類既蔬果過敏而導致不停肚瀉,不過無事既,飲一個星期粥水,可以有助保護胃壁,又可以止瀉,大人同BB都可以飲架

聽完陳醫生講無事,臭豬爸叫做放心左,
但係我自己就好擔心繼續瀉會對隻臭豬有影響,
所以只好乖乖地食粥水就粥水係啦

到左 8月22 號,以為無晒肚瀉已經好返之制,
點知一起身有D喉嚨痛,仲一日差過一日,結果星期一放工去左睇家庭醫生
(P.S 係睇家庭醫生之前得都有打去陳醫生度問駛唔駛過去睇,佢話呢D睇家庭醫生就得,只需同醫生講明有左就得,醫生就會識開藥架啦!)
臭豬爸原先放工係約左朋友架,但為左我同啊B,佢只好放飛機
去到醫生度,歐陽醫生好細心幫我檢查,佢發現我係喉嚨發炎引致耳仔痛,同時亦有感冒
但因為我有左BB,所以歐陽醫生話唔可以開好勁既藥俾我,
所以佢叫我為左啊B忍耐下。。。
歐陽醫生話啲藥食唔晒唔好掉,留來看門口。。。

其實個個moment我有少少想喊,
突然覺得自己好無用,
個頭未好晒,呢頭又病多次。。。
另一邊又好擔心會影響到啊B,
所以攪到個人好Down,好彩臭豬係身邊陪住我
唔係我又唔知喊個沒完沒了架啦~

不過講真,
話就話藥力輕可以食,
但食左一兩次見啲藥力又真係輕到止唔到痛個陣,
我同臭豬講: 我唔食啦啲藥,反正都無用,我唔想食太多影響到啊B,我抖多啲就得架啦
臭豬見我咁堅定都只好說 Okay,仲話叫我快D好快,唔係就無得去日本 

好好彩,經過臭豬爸既一番照顧我終於都將啲可惡既惡菌打C晒啦~
只要去日本前再去陳醫生都check多次,咁我地就可以一飛衝天啦~ 

後記: 
病左既呢兩個星期真係咩都做唔到,
比平時更加攰更加無力,
真係奉勸各位孕媽們要小心照顧自己身體呀,
因為孕婦既抵抗力係比平時弱架,
所以要格外留心呀

各位孕媽,加油呀!

沒有留言: