星期二, 9月 22, 2015

C。J の 懷孕大小事 I。媽媽會+BB展

自從 7月知道Bingo左有左呢隻 臭豬B 之後,
我同臭豬都好小心安胎,
雖然無話特別食啲咩去補,
但係就會多左好多時間留係屋企食飯休息咁,
同之前比較係唔同左,
至少臭豬因為我地變左少左時間出去玩,同無玩咁夜,
仲會陪我早D休息,等我有多啲時間休息
所以真係辛苦左臭豬爸啦 
有左 臭豬B 之後,
多左留意有關懷孕同小朋友既野,
仲知道原來有好多媽媽會可以入,
入左媽媽會除左有贈品之外,間中仲會有講座既通知,
等你可以快人一步去登記添
所以我都唔執輸,一次過登記左好多媽媽會 
為左方便紀錄,我仲整左個Excel表來記底每個媽媽會既login name 同 passward,
以免自己大頭蝦得滯無左回事~

我整理左既Excel資料如下: 

雖然睇落好似好多咁,
但係慢慢登記好快就可以登記晒,
如果唔想咁麻煩既話,可以去你去開既私家診所問姑娘拎form登記,
好似係可以一次過登記晒幾間唔同既媽媽會架

到登記完晒以上既媽媽會之後,又俾我發現原來 8月荷花有大型BB展,
即時同臭豬爸講,佢都同意要入場睇下有咩掃,就算無都可以去 "見識下" 
因為咁,臭豬爸就陪左我去BB展啦

不過。。。係去BB展之前,準媽媽同爸爸們都要準備啲野架,
如果唔係去到就會手忙腳亂架啦
(P.S. 呢啲都係我上網睇到其他媽媽們寫出來分享,所以先知咋  真係多謝佢地既分享

去BB展做足準備,要預備既野有: 
1.)Label   : 大量,上面已印好晒準媽媽爸爸同BB既資料
2.)手拖喼: SIZE 隨你自己揀
                    (我揀左個細喼,但去到見到好多準媽媽爸爸都係拖大喼,當堂同臭豬爸變左咁樣:  ) 
3.)入場券: 預早買好就可以係人地買緊飛既時候你就可以排隊等入場
4.)Coupon Book: 一本好駛又好用既coupon book,只需HKD$15就可以買到一本,入面有好多既free Coupon
5.)水        : 有需要既可以預先買定

要用label既原因係因為free coupon好多時都要你填資料,
如果準備左label就可以事事都快人一步啦

咁,究竟Label係咩樣咩格式?
又等我拎我張醜怪野俾大家睇下
都真係幾多野要打落去,所以label要好大張
臭豬爸幫我預備既label係一大張有4張label既,
所以size都算係大,
但唔緊要,照印就得,因為岩岩好貼到上去張coupon度
如果有用唔晒既label仲可以留返 2月份既BB展用添喎!

8 月8號星期六當日我同臭豬爸好早起身就準備去BB展,
今日臭豬爸決定揸車去,因為佢覺得我地去完個BB展會拎住好多野~
結果又真係俾臭豬爸估中晒既。。。
9點未夠到會展開始排隊等入場,
行到12點我都已經頂唔住,決定閃人lu~
不過收獲都算唔錯
臭豬爸雖然買左兩本coupon book,但好多時都忘記左撕埋另一本
但換到咁多野已經好開心啦
成張麻將枱鋪滿晒   
張包被上面個杯係臭豬爸好醒目咁換到,
因為係派飛仔形式換,而派飛個個人又無出聲,只係舉牌話暫停換領,
而臭豬爸又好醒咁問到佢拎飛,所以先換到,係抵俾個叻佢既

係會場唔係買左好多野咋,
唔係樣樣都岩,加上臭豬B有排都未出世,所以唔想咁急買住,只係買左以下幾樣野咋
大人BB都岩用既消毒噴霧,暖奶器,同女性用紙巾
如果身體許可,我想出年2月去多次添,到時實勁多野買者~^^~




歡迎追蹤 JM Fanspage 「傑。斯與晴」:
如有任何查詢/合作,歡迎聯絡我同小JM 參與產品試用或者各樣活
媽咪既Email係: sleepycecihotmail.com

沒有留言: