星期四, 12月 13, 2018

【護髮體驗】改善脫髮問題。從根本開始!

認識小JM媽嘅朋友都知道我一直都係長直髮,簡直係十年如一日,
雖然平平無奇,但我反而覺得自然就最好。
孕初期時爸爸捉過我去剪髮,其後直到小JM出世都無再剪短過。

就係產後半年左右,我就發現原來我有產後脫髮嘅問題,
而且脫髮嘅問題仲令我覺得好擔憂同困擾。
頭髮甩周屋都係,呢頭掃完地,嗰頭又成地都係。
「產後脫髮」,我相信大部份孕媽同媽媽們都聽說過,甚至乎已經體會過,的確係令人擔心嘅一個問題。

雖然呢年幾我有不停轉換唔同牌子嘅防脫髮產品,但眼見成效唔算太大,往往只係初期稍為有些微改善,之後又再甩過。

近排聽到電台同朋友們都推薦德善健髮,於是貪靚嘅我都去咗參加免費體驗順便了解一下自己嘅頭髮問題添!
我早幾日就去咗德善健髮位於旺角雅蘭嘅店鋪度試做免費體驗。

核對好預約後,職員提供一份資料表格俾我填寫,除咗基本個人資料之外,仲有一啲簡單問題,如生活習慣及洗頭習性之類。

完成表格後交返俾職員,就會安排顧問幫我做頭皮分析檢測架啦!

入到檢測房就已經見到枱上面有部儀器,仲分別有三個不同嘅可替換鏡頭添。
等顧問細閱資料後,會再細問及了解資料內容。顧問仲同我講解咗一啲頭髮生長嘅基本知識,等我可以了解頭髮嘅生長期及生長狀況,之後就會開始做頭皮分析檢測架啦!
 
之後就會用檢測儀為我檢測頭髮,及利用儀器將毛囊放大60倍及200倍以揾出脫髮嘅真正問題所在。

頭髮生長小知識:
每條頭髮嘅生長期約為3~6年,而其中有三個星期為休息期;
健康嘅頭髮毛囊係呈凹陷狀,同時每個毛囊都有3條粗幼一致嘅頭髮架!

先來60倍嘅毛囊放大影像。


再來200倍毛囊放大影像!
OMG!一放大後發現原來髮根都有好多油脂同污穢呢!
但明明已經每晚都洗頭架啦,點解會咁架呢?
而最慘情嘅係,原來頭皮底層已經有少許泛紅,顧問話呢個情況表示有機會發生炎症喔!
媽媽表示好傷心又擔心。

^中醫師問診
聽完顧問講解之後,仲請咗中醫師來幫我問診,等我可以了解一下脫髮嘅成因會唔會同身體機能問題有關。
幸好小JM媽身體都唔算差,只係有時夜訓咗啲,醫師就建議我調節一下作息時間。

經醫師診症及處方外敷藥粉後,就可以去治療房進行中藥外敷薰蒸治療架啦!
但我頭先見到個頭皮同毛囊都被角質層及油垢所堵塞,所以就加錢試咗 O2 Jet Plus去除堵塞住頭皮及毛囊嘅雜質。

^治療房感覺好舒適,仲設有電視添。
^頭皮Peeling時間!

O2 Jet Plus係用咗高壓噴射原理清走黏係頭皮及毛囊嘅角質層及油垢,簡單講即係頭皮及毛囊嘅Peeling,而個感覺就有啲似洗牙,不過就唔會痛,仲好舒服添。
治療師仲話如果啲角質層及雜質多嘅話仲會彈出來添架!咁咪好似落雪咁?

完咗O2 Jet Plus之後,治療師會先幫忙徹底清洗乾淨頭部,之後再將純中藥敷係頭皮之上,敷完再蒸薰15分鐘就得架。

敷純中藥時頭皮會感到一陣暖意,治療師話係用咗暖水來混和純中藥粉架。
敷完之後就可以蒸薰架啦!

^治療師慢慢咁為髮根及頭皮搽上已混和嘅中藥粉。

^開始蒸薰囉!

蒸薰嘅時候就開始聞到陣陣嘅中藥氣味,但對我而言唔算太濃烈。
完成蒸薰洗完頭之後真係覺得頭髮輕盈咗,無咁重,而且好清爽。

完成治療後,治療師叮嚀24小時內盡量唔好洗頭住,等中藥可以慢慢滲入頭皮,而中藥氣味一般會持續約兩、三日左右。

做完晒療程之後,顧問再幫我照多一次頭皮。
^頭髮毛囊終於凹陷狀,顧問話黃色嘅原來就係中藥粉,會慢慢滲透喔。

今次終於都見到頭髮毛囊係凹陷狀啦,當然仲有啲角質層未完全清除晒啦,因為一次唔可以清太深架,唔係就會適得其反,傷到頭皮架啦。
顧問都講過,要真係令到頭皮變到靚靚仔仔嘅話,一般要做五、六次O2 Jet Plus及大約八次蒸薰治療先得架。
要慢慢循序漸進,不宜心急喔!
^完成後留影~^^


而家仲有免費體驗,有興趣可以自行參加喔!
完成後仲會有小禮物喔~^^~
免費生髪體驗: http://bit.ly/2EhLMHq

德善健髪
官網: http://www.chineseessencehc.com/
Facebook: https://www.facebook.com/ChineseEssenceHC/

沒有留言: