星期日, 7月 01, 2018

【收納好物】不唸PN班的娃│動物配對卡。教材收納有妙法

如題所說,雖然小JM無讀PN班(學前預備班),但不見得發展會比同齡小孩弱,而小JM已進入了「每事問」嘅階段。不論是從書本學習知識或是從電視學會小智慧,我地當爸媽嘅亦要從旁教導,加以輔助。

早前去旅行經某店舖,見到有關於動物嘅簡單拼圖遊戲卡,而卡片背後亦有動物前後兩面圖案,感覺可以成為多用途小教材,而且拼圖卡有助訓練小孩嘅思維發展及手眼協調,所以便買下。

說實在,我曾經買過好幾套唔同嘅學習卡俾小JM,但係小JM就不感興趣,唯獨呢套日本拼圖卡就會成日拎出來玩。為了更方便小JM玩樂及便於儲存各類學習卡,小JM媽終於要上網搵下有咩好幫手。

結果就俾我揾到呢幾樣好物符合我嘅需求。

畢竟太多遊戲卡需要收納,同時又要方便小JM拎來拎去玩。而家有咗呢幾樣野就真係頓時方便咗,至少小JM玩完識「自動波」執返好先啦!





想知呢幾樣嘢係咩?一齊睇下我介紹啦~^^


1.) 高清文件書袋(BKA56 紅色三個裝)
其實以前係舊公司都有用過呢種文件袋來儲存文件,方便查找,容量亦大啲,所以A4 Szie都屬辦公室恩物。
原本我係諗住要來裝住唔同系列嘅圖書,因為有啲書嘅書頁比較薄,怕好易整爛晒。

但後來發現其實仲可以用來裝唔同系列嘅遊戲卡,將先將遊戲卡分好細細袋,再用一大個文件書袋裝晒全部。要用個陣就成個袋拎出來就得,總好過我東一袋時西一袋,唔見緊張卡都分分鐘無得玩添。
而且魔術貼設計簡單易開,小JM可以自行打開及收拾。
有咗呢個文件書袋之後,每次玩完遊戲卡小JM都會幫手收拾,所以我都好開心。

高清文件書袋系列點擊進入頁面
BKA58, BKA48, BKF48, BKA38 


2.) 掛袋
掛袋,對我同小JM來講都好有用,特別係用來玩遊戲卡個陣,唔駛下下都趴晒係地下玩。
可以坐我舒舒服服、一目了然咁玩,玩起上來都舒服啲嘛~
今次我就只係揀左兩款掛袋來「小試牛刀」睇下小JM嘅反應會如何。
點知小JM反應出奇地好,見我掛起仲不停問我點玩,教咗小JM點擺遊戲之後佢就已經進入「自娛模式」。

我揀個兩款掛袋分別係:
54格細格掛袋PC86M 及 8行造句細字咭袋 PC54S

其實我揀造句咭袋係另有用途嘅,都係想用來放下多啲字卡而唔受空間所限制,咁就玩法更多唔駛就住就住。
個細格掛袋其實仲可以用來整成月曆,即使第時小JM大個唔再用嘅話都可以有其他用途呀嘛。
咁就唔怕會浪費咗個掛袋啦!

細格掛袋:PC86L
造句細字咭袋:PC54L、PC54M


其實除咗以止幾款之外我都想買圖書掛袋,感覺都幾方便,又好似慳位啲。
下轉入手好唔好呢?你地又有無提意呀?


Update:
憑代碼《J2C2214》選購指定產品,即享9折,滿$300免運費,滿$500即享85折

首20名購滿$200嘅 傑。斯與晴 讀者,可免費獲贈玩具手提袋TH008S一個(如圖),先到先得,送完即止。


優惠期至7月31日
指定產品連結:https://www.bagtoryhk.com/pages/課本工作紙收納-開學用品系列



百寶袋王
https://www.bagtoryhk.com

2 則留言:

Unknown 提到...

很不錯的介紹!謝謝你

傑。斯與晴 提到...

謝謝你喔~^^~
稍後都會嘗試向供應商洽談,為讀者們提供一點優惠~^^
可以留意稍後的更新.
謝謝.