星期三, 7月 11, 2018

【暖心店鋪PLC】揀電子鎖及門鐘都有學問?

是咁的,前排同小JM爸傾計個陣講開裝修,話想拆除雜物房再裝修,及更換新門鎖、門鐘等周邊設施,所以我閒時同小JM行經呢類型店舖個陣都會入內逛逛,順便打發一下時間。
 
前幾日咁啱約咗朋友喺旺角,但朋友臨時有事要遲啲先到,於是我地又去逛逛,好奇之下走咗入PLC 行。
今次就俾我遇到兩位好好人嘅店員,所以想藉此一讚。
話說當日我帶住小JM又諗住去睇下燈、鎖之類,誰知咁啱遇著小JM扭眼訓扭抱,仲喊埋添,剛好店員叔叔見到,仲幫手氹小JM同送咗隻公仔俾佢,等我可以放心繼續帶住小JM睇野。

其實當日我都睇咗好幾樣心水好物,不過全部都要等小JM爸拍板先得。

1.) 睡房 及 飯廳燈
老老實實,其實而家用緊嘅房燈係淘寶買嘅,但連埋運費都至少五百,話平唔平。
當時都擔心過飾燈品質及運送途中會有損壞嘅問題,但就係懶得行街睇。
點知前排盞燈壞咗,問題就出現啦!原來係好難打開來更換!真係激死人!
正因為前車可鑑,所以今次都係落鋪睇再慢慢揀。

今次喺PLC我同咗店員講出以上問題,佢地就俾咗幾個提議我:
 
泰國品牌Lamptitude,設計著重工業風格,而且價錢比較大眾化,較為合理。
配埋屋企原有嘅水管層架真係別有一番格調。真係好想入手。
簡潔嘅房燈亦有,店員話有啲燈罩原來係非玻璃,真係唔講都睇唔出。

Vistosi喺歐洲品牌,而且以Handmade為主,每一盞燈都可以話係獨特嘅。
呢幾款入面我就覺得呢盞吊燈稍為特別啲。
其實除咗Vistosi之外,當日我見到嘅呢一款歐洲燈都好靚。
除咗有掛牆款,仲有坐枱款。而掛牆款仲係磁石原理裝卸,十分方便。
而且物料仲可以隨時清洗,易打理。

而店員亦有提及燈飾係包安裝及保養服務嘅,所以真係好貼心。
最重要係呢幾款壞咗都可以拎個燈膽去配就得,唔駛壞咗又唔知點換咁無從入手。
如果樓底夠高的話店員亦提議飯廳燈可使用吊燈,增加空間感。

2.) 燈掣
燈掣可能對其他人來講無咩特別,但自從小JM出世後,我就覺得一個有得調光暗嘅燈掣好重要。
小JM想訓就調暗啲或者訓咗就熄,如果自己要起身半夜泵奶或做嘢就真係好方便,唔駛摸黑或者開燈嘈住爸爸。
可惜新屋呢邊個掣整咗三段光度,真係好想換埋個掣。
不過咁,店員都有提醒我,原來唔係每個燈都可以裝呢類燈掣架,今次真係長知識!真係唔可以亂來。

3.) 電子門鎖
老老豆豆,其實我試過幾次出街無帶門匙而罰企,所以我好明白無無鎖匙嘅無奈。
亦因為試過工人姐姐唔見鎖匙而幾乎要換鎖,好彩最後搵返。
所以小JM爸就提議不如換電子鎖,因為無帶鎖匙佢都唔駛再飛車返來湊我。
今日睇咗幾個款,原來電子大門鎖有分大鎖同附加鎖:而大鎖又可細分為推拉式及橫柄式
如果換大鎖,就需要將現時的大門鎖成把拆下來一換一,
如果唔想成把鎖換,而度門本身又有手把,就可以考慮加裝附加鎖。
我自己就幾鍾意推拉式手把,又靚又方便。
最重要係有得用密碼或指紋,啱晒我呢個失暈魚。
唔單止咁,原來啲鎖都仲配埋卡同匙,又可以用app 開門,真係好方便。

4.) 智能門鐘
唔好問我點解,但聽完又覺得好正喎啲功能。
因為遇著無人喺屋企但又有人送郵件/速遞來,都幾麻煩;
再者之前工人姐姐試過亂開門,真係俾佢嚇到個心都離一離。為咗唔想再有呢啲事情發生,我地已經裝晒CAM以防萭一。
咁啱同店員傾計講開,佢就介紹咗呢個系列俾我,仲要係新貨添。

Ring智能門鐘原來內置攝錄鏡頭及雙向對講嘅咪,通過手機或平板APPS就可以隨時監控家門狀況。
而最特別係門鐘設有感應器,偵測到有訪客/動態時,仲會透過APP通知我添,外遊都無有怕。

產品小簡介: 
-    1080全高清超廣闊視野角度,可實時視像監控
-    內置揚聲器及麥克風,可即時與訪客雙向通話
-    可自設動態感應範圍
-    配備紅外線夜視功能
-     訪客到訪通知

其實呢個系列嘅門鐘同CAM最吸引的地方,係可以用充電式電池,唔駛用線架。真係省卻咗拉線嘅麻煩,少啲明線間屋都靚仔啲。而且換電又容易,同你換電視遙控的電池一樣咁簡單。


唔知我揀嘅又啱唔啱爸爸心水呢?

PLC
https://www.facebook.com/theplcgrouphk/
http://www.plc.com.hk/
九龍旺角道8號C一樓全層
電話: +852 2396 0077 / 6822 2055 (WhatsApp)
營業時間: 09:00 - 19:30 (星期一至日)

沒有留言: