星期一, 6月 04, 2018

BB敏感肌恩物│天然護膚有辦法。Fleurance nature Baby Cream

曾經有朋友問我:小JM啲皮膚真係好靚,我都想我小朋友好似佢咁。

其實小JM 的靚靚皮膚嘅背後都下了一番功夫,而家見到BB的皮膚變返滑嘟嘟,媽咪自己都覺得好開心。
曾經,當小JM仲係手抱嬰兒的時候是醜小鴨一名,兩邊臉泛紅之外仲有好多暗粒及痘痘,皮膚好乾燥。
小JM成日都忍唔住手去抓,甚至會抓損添。

見到小JM皮膚咁差,我地當時好心痛,試過好幾款嘅2合1沖涼洗髮沐浴露都未見有起色。
幸好有朋友介紹咗我地用有機嬰兒修護潤膚霜 Fleurance nature Baby Moisturizing Cream,小JM嘅皮膚先有好轉,Keep 住用左一排而家皮膚變得滑嘟嘟,她而家仲識得自己拎黎用添。

呢枝有機嬰兒修護潤膚霜嘅主要成份有金盞花、蘆薈及有機乳木果,氣味好清香自然;我最鐘意它採用天然配方,不含香料,減少過敏情況,嬰兒同孕媽媽都啱用。質感都好幼滑,極易推開,滲透力高,好快吸收哂,最重要是一點也不黏膩,皮膚Keep住清爽,夏天都可以用它。

小JM沖完涼之後我用來按摩全身皮膚,即刻可以紓緩到皮膚乾燥同痕癢不適。同系列的仲有Fleurance Nature 機嬰兒潔膚乳Baby Cleansing Milk 和有機嬰兒潔膚啫喱Baby Cleansing Gel,可以同時洗頭髮同洗身,咁樣用好方便。

小JM用有機嬰兒潔膚啫喱時好開心,沖涼洗頭2合1,可以一枝走天涯。
透明狀的啫喱,性質溫和,泡沫有微香,但又唔會澀眼,沖涼唔洗就住就住咁。
有機嬰兒潔膚啫喱都是100%天然,不含香料,可以話係敏感肌寶寶恩物。


有機嬰兒潔膚乳係清潔保濕2合1嘅乳液。
好多人都話剛剛出世頭幾個月唔駛成日沖涼會破壞小B幼嫩肌膚嘅保護層,
但在於媽媽角度又可能會覺得唔沖涼又唔得,有咗呢枝 機嬰兒潔膚乳就解決到呢個問題,
既可清潔又可以護膚,仲唔駛過水添,真心推介。
質地就好似平時俾小B搽嘅潤膚咁,只要加少少水溝一溝就可以用來抹面同身,而且仲好滋潤添。
當然,亦可以因個人需要睇下要唔要再過多次水啦。



#飛媽生活 #femumliving #試用 #試用活動 #fleurancenaturehk #芙樂思天然 #成分天然 #滋潤嬰兒幼嫩敏感皮膚 #有機天然產品 #金盞花 #蘆薈 #乳木果 #不含過敏原的香料 #babycream #babycleansing #babymilk #cleansinggel 

沒有留言: