星期一, 6月 04, 2018

私心推介│夏日居家好物。呵呵笑皇牌萬用膏

是咁的,本身小JM媽我都係對蚊過敏嘅體質,自小就俾蚊咬到「遍體鱗傷」要去睇醫生添。
唔知小JM係咪遺傳咗我嘅過敏嘅體質,同我一樣一俾蚊咬就紅卜卜,又痕又腫咁。
前排朋友介紹咗一隻韓國品牌「日日用」嘅萬用膏俾我同小JM,叫HOHO Balm 呵呵笑皇牌萬用膏。
單聽到個名已經令人好開心。
其實之前都有用開一隻澳洲嘅茶樹油軟膏,但係就係香港揾唔返所以都無再用啦。

​做咗媽媽後,好多時買嘢都唔止係買俾自己,大多數時間都係買嘢僻小朋友,
但講真,而家嘅產品種類繁多,想話搵一隻啱大人又啱小B用嘅都唔易,
都要花啲時間去尋找一下,好彩同朋友傾計交流之下發現呢一款好物,小JM媽就可以輕鬆選購。

呵呵笑皇牌萬用膏嘅主要成份包括有機蜂臘、濟州紫草根油及濟州枇杷葉提取物,
成份大多以天然為主,無添加劑亦無香料,致敏度同時亦相對大幅下降,所以我亦好放心俾小JM使用。

皇牌萬用膏唔單止大人可以用,連小B們嘅嬌嫩皮膚都一樣用得,即使極度乾燥嘅肌膚都啱用,亦唔會有半點「嗱住」皮膚嘅感覺。而呢一點亦係我在意嘅一環,畢竟小朋友肌膚幼嫩,不適宜使用太刺激嘅產品。
盒裝皇牌萬用膏設有扭蓋,便於攜帶而且不易被小朋友打開,放係手袋同背囊都一樣咁方便。
有時出街遇到蚊叮蟲咬時,亦可以即時使用止一止痕。
只要扭開盒蓋取適量嘅萬用膏搽喺係患處,再慢慢輕力按摩一下就得架啦。
你知啦,畢竟小朋友俾蚊咬就會不停抓,抓得勁嘅話分分鐘會損同流血架嘛。
而萬用膏當中亦含有尤加利葉油,可以止痕之餘都可以防下蚊,都唔錯呀。
小JM家用後感:
包裝:**** (3.5)
包裝及外觀可愛,小朋友亦較為易接受;
扭蓋設計不易被小朋友打開,亦不怕會被誤開而倒出來;
但外型略嫌有啲大,如果有小盒裝就更方便及易於攜帶。

氣味: ****
原本用開嘅澳洲品牌成份含有茶樹油,所以味道會比較濃烈一啲,所以小JM比較抗拒。
而呵呵笑皇牌萬用膏則味道較為清淡一啲,只會聞到一陣陣清幽尤加利葉味,用力聞感覺可以通鼻塞添。
小JM亦相對較為喜歡呵呵笑皇牌萬用膏。

質感:****
使用方便,可以用小勺幫助或用手指沾一啲皇牌萬用膏再搽係患處。
皇牌萬用膏質感細滑易於推開,雖然由精油所制但唔會有太油潤嘅感覺,易於吸收,尚算清爽。

用咗來搽蚊患處之後的確無再痕癢,而且有助消腫,效果亦算唔錯。
最重要係小朋友搽完即使唔小心摸到眼睛附近位置亦唔會有澀眼嘅情況出現,
呢一點都係我喜歡嘅原因之一。



日日用小簡介:
日日用 所出品嘅全天然母嬰護膚系列產品,原來係出自韓國濟州媽媽Eun Young架。
以「強保護,零傷害」為宗旨,實行將對子女嘅愛由友營堂傳開去,令更多媽媽受惠咁話添。
而一系列嘅全天然母嬰護膚產品都係零添加劑、零有害成分、零致敏、零香料,
保證完全天然,當中90%仲係有機材料,再以精工手作生產架。
唔單止咁,全天然母嬰護膚產品系列仲得到ISO 14001國際認證添架!




沒有留言: