星期三, 4月 11, 2018

小JM料理台。腸道問題。通便湯水

小JM媽我從小到大腸胃都屬於敏感型,稍為食到一啲不潔或油膩嘅食物時就會好容易出現肚瀉嘅現像,嚴重嘅有時仲會引發成腸胃炎添。

係孕期嘅時候,小JM喺我肚入面個陣醫生曾經照到小JM腸道有光影,
所以成個孕期都需要照超聲波去監察小JM既腸道健康問題。(政府同私家兩邊走。。。)
而小JM出世個陣仲即刻被送去NICU留院觀察咗一晚,要到第二日嘅中午先可以返來我身邊。

初生時期,小JM都好努力,所以我地都無遇到特別問題。
直至到小JM開始加固之後,問題就慢慢開始浮現啦。

明顯地見到小JM加固後去便便嘅時候比較辛苦,但事實上小JM嘅膳食一直都係多菜少肉,而且小JM每日都會飲足夠嘅水添。

眼見小JM因為去便便而攪到坐立不安同大喊,當媽既又點會唔擔心。
為咗可以緩解小JM去便便嘅問題,亦試過好多唔同嘅方法,簡單如按摩肚仔及飲用益生菌一樣試過。但好可惜,問題依舊存在。

講真,每當見到小JM因為去便便而攪到喊晒嗰陣,個心真係好痛,亦覺得好自責,因為可以做嘅都做晒,但仍然幫唔到小JM舒緩不適。

為咗可以有效地舒緩便便問題,我決定再次喺小JM嘅飲食方面著手。結果小JM嘅問題終於有所改善,去便便個陣唔再喊晒口,媽媽我亦終於都可以鬆一口氣。


保持腸道健康小提示:
- 多進食各類水果、蔬菜、豆類、果仁、全穀類食物,攝取多啲纖維。
- 進食酸奶、乳酪及經過發酵嘅食物有助促進腸道健康
- 最重要當然係要飲多啲水


【印度椰子紅蘿蔔粟米雪耳百合湯】
唔好以為呢個湯好普通無咩特別,其實每樣湯料都對身體好有益處架!
適合男女老少飲用,而且清潤得來唔油膩,湯渣都啱小朋友食。

印度椰子:化痰止咳,潤肺清熱,滋陰養顏之效
紅蘿蔔: 健胃養肝明目。
粟米:  利尿去腫退黃、降血糖及膽固醇
雪耳:  補脾開胃、益氣清腸、養胃生津、滋陰潤肺
百合:  潤肺養陰、止咳及清心安神作用


材料:
印度椰子 一個
紅蘿蔔  一個
粟米   一條
雪耳   半朵至一朵
百合   適量
瘦肉   
南北杏  適量
蜜棗   一粒

做法:
1.) 預先將雪耳以清水浸泡約三至四小時。
  浸泡後可將雪耳蒂除去並切成小塊。
  南北杏、百合及蜜棗以水浸泡或清洗,備用。

2.) 印度椰子、紅蘿蔔及粟米先洗淨並切成小塊,備用

3.) 將瘦肉稍作清洗再汆水,以除去多餘油份,備用。

4.) 預先煲滾一煲水,再將湯料逐一放入。

5.) 煲約個半小時即可。



歡迎追蹤 JM Fanspage 「傑。斯與晴」:
如有任何查詢/合作,歡迎聯絡我同小JM 參與產品試用或者各樣活
媽咪既Email係: sleepycecihotmail.com

沒有留言: