星期一, 4月 30, 2018

當媽也要靚│護髮好物私心分享。Briogeo修復系列

之前分享咗【母乳媽媽染髮無難度+染髮後護理需知】
今次就要介紹返小JM媽嘅寵兒,不單止好用而且仲好受歡迎嘅洗護髮套裝,就係Briogeo嘅修復系列啦!

小JM媽都要多謝朋友嘅推介先可以好快咁擺脫一頭鞋手又「元氣大傷」嘅頭髮,
諗返起一染完髮洗完頭之後,一摸落手嘅感覺真係傷心到一個點。
無計啦,因為上一次小JM媽係一個月內染咗兩次,真係傷上加傷。
頭一次染完隻色又唔太鍾意,所以要再染過。
小JM媽都有比心機去護理返好啲頭髮,希望唔駛個頭成隻獅子咁。


Briogeo小簡介:

Briogeo頭髮護理產品係包含有6-Free嘅理念,6-Free嘅意思係指:
不含硫酸鹽、對翔基苯甲酸酯、鄰苯二甲酸酯、有機矽、DEA及人造色素。
而且原料天然有機,大部份產品係素食及無麩質,同時不經動物測試添!

我因為染完髮怕頭髮會傷晒,所以就揀咗Briogeo嘅修復系列 Rosarco Repair Collection來幫我急救下啲頭髮。

主成份概要:
Rosarco Repair Collection嘅主要成份有玫瑰果油、堅果油、椰子油同維他命E。
每一種成份其實都具有修護滋潤嘅功效架!

其實我揀Rosarco Repair Collection係有原因架,因為呢個系列能夠有助補充水份,修復及預防髮質受損及防褪色添,啱晒染髮後使用!而今次小JM 媽我就用咗以下呢四款好物來幫助我嘅頭髮加速復原!

ROSARCO Repair Shampoo

使用個陣最好係頭髮度按摩不少於30秒先沖水!

讚指數:


ROSARCO Repair Conditioner

洗完頭之後就可以使用,建議HOLD至少2分鐘!

護髮乳既質地既較稠身,有啲似膏狀。
以護髮乳來講,唔會太過油潤,恰到好處,呢樣係有別於一般既護髮乳。
用左之後亦唔會出油,呢一點係值得欣賞既。

讚指數:


ROSARCO Milk Reparative Leave-in Conditioning Spray

呢枝Spray除咗我會用到之外,其實連小JM都好鍾意用。
ROSARCO Milk係一枝免沖洗嘅修護噴霧,無論濕髮定乾髮都一樣啱用。
有時我同小JM起身後個頭打晒結都係靠ROSARCO Milk先可以變靚架咋。


讚指數:


Don't Despair, Repair! Deep Conditioning Mask

全個系列中除咗ROSARCO Milk之外我就最喜歡Deep Conditioning Mask!
用咗短短一、兩次就已經明顯感覺到頭髮慢慢「康復」,無再鞋手鞋腳咁。
雖然話係深層修護髮膜,但真心覺得搽落唔油潤。
過水後頭髮亦唔會用油膩感!

讚指數:



小總結:
已經用咗兩個幾月整體感覺都唔錯。

用咗頭一星期已經明顯見到頭髮係明顯順滑柔順返晒,同未染前一樣。
就算即時洗完頭即用梳去梳理頭髮都唔會好似染完髮後咁易打結,
唔打結真係好好多,至少唔駛痛!

味道清新芳香,唔濃亦唔會有怪味。
髮膜同護髮素使用後頭髮順滑而不油潤,而且仲好清爽!




如果有興趣嘅不妨參考一下以下資料,睇下有無邊個系列啱用!
Website: https://briogeohair.com
Facebook: https://www.facebook.com/Briogeohk/




歡迎追蹤 JM Fanspage 「傑。斯與晴」:
如有任何查詢/合作,歡迎聯絡我同小JM 參與產品試用或者各樣活
媽咪既Email係: sleepycecihotmail.com

沒有留言: