星期一, 3月 26, 2018

媽媽也愛美│束腹。美胸療程初體驗 (含優惠碼)

做咗全職媽媽已經兩個月,雖然仲未完成可以話事事順暢,
但都叫做「過得去」,而爸爸亦好體貼放工都會幫下手,
有時又會係我失意沮喪嘅時候鼓勵我添。

爸爸早幾日放假幫手湊小JM,
仲叫我有時間就出去「放風」鬆下個人添。

難得有時間,於是就去咗位於銅鑼灣嘅SPA AYURVEDA體驗咗兩個療程,
分別係「阿育吠陀腹部按摩+祖傳古法束腹紮肚」療程 及 「Fit Magic Plus 」美胸療程。

無計啦,做咗媽媽之後條腰已經不再,再加上做埋奶媽,
真係條腰同個胸都「奉獻」咗俾小JM。
所以今次要藉著體驗療程再急救一下。

SPA AYURVEDA位於銅鑼灣地段,相當容易就可以揾到,而且交通好方便添。
喺介紹兩個體驗療程之前就先簡單講一講個環境啦!
美容中心位處十三樓全層,一出升降機即可直達中心大門。
中心環境相當唔錯,周圍都好乾淨舒適,
房間內部亦都好整齊簡潔,而且唔會太嘈吵。
中心內播放旋律輕鬆嘅音樂,伴隨香薰嘅氣味及柔和燈光就更加令人放鬆。

環境: ****
潔淨度:****
舒適度:****


先來簡介一下今次我試做嘅兩個體驗療程先:

「阿育吠陀腹部按摩+祖傳古法束腹紮肚」療程 試做價HKD$388-
呢個療程就真係好適合媽媽們,小JM媽亦推薦大家試試,
特別係啱啱生完BB嘅媽媽、有腰背痛問題或有肚腩嘅都不妨一試。

祖傳古法束腹紮肚療程可以加壓產後鬆弛嘅腹部,以外敷天然草本修腹藥,再配合天然有機棉帶束身,就以將前面嘅肌肉拉埋、修復,幫助矯型復位、子宮收縮,同時亦可以改善背痛添架。而最重要莫過於可以幫助還原產前身型、促進血液循環及排毒啦!
(廣告成日都聽到:排清毒素身體好)

過程介紹:
入到房之後小JM媽我就好乖乖咁聽從治療師嘅指示先除去衣服鞋襪,
並平訓係床度準備接受治療師嘅按摩。

治療師會先洗好手再塗上按摩油再慢慢幫我按摩肚仔,話可以幫助血液循環、排水及去除肚風架。治療師真係好利害,一摸就知我平時無戒口係生冷野嘅愛好者。(真係想呃都呃唔到!)

按完肚之後治療師就會預備天然草本修腹草藥,成份分別有:肉荳蔻粉、薑黃、薑、蔬菜蜂鳥、香茅、糙米、丁香、肉桂、羅望子皮、小回香籽、八角、荳蔻、高嶺土、糯米、食用梳打粉。完全純天然,無色素亦無香料,連我咁敏感嘅皮膚使用都一樣無問題。
修腹草藥完成後,治療師會慢慢幫我搽喺肚嘅周圍,
同時亦會提醒我搽嗰陣會有少少凍冰冰嘅感覺。
搽完修腹草藥之後,治療師就幫我先用棉紙及保鮮紙包好,
之後再用紮肚帶綁實,咁就大功告成架啦!
紮好之後我已經開始覺得個肚有種暖暖地嘅感覺呢。


治療師小提示:
修腹草藥可以紮6~8小時
但如有不適或皮膚痕癢的話就要拆除紮肚帶,並清洗修腹草藥架啦!

紮完肚之後仲有一個美胸療程要試,所以就只好繼續乖乖訓好。

 「Fit Magic Plus 」美胸療程 試做價HKD$238-
呢個療程對於作為人奶媽嘅小JM媽來講真係好有用,
畢竟餵完人奶後唔多唔少胸形始終都會有所改變,
所以小JM媽今次就決定來試一試!
聽治療師講原來Fit Magic Plus呢部機喺日本已經有好多年歷史,
而且仲可以做到好多唔同嘅效果,
可以修身、排毒、舒緩痛症、改善產後鬆弛等之外,
仲可以做到美胸嘅效果添架。
治療師接駁好晒儀器之後就即時為我按摩手臂及腋下淋巴位,
以改善血液循環及手腳冰冷問題。
為咗令我更能感受到做療程前後嘅分別,治療師決定幫我先做完一邊身再做另一邊,
等我可以感受一下兩隻手唔同嘅感覺及比較一下。真係好細心呀。

療程完咗之後可以感覺得到胸部明顯會比之前更結實啲,
特別係著完內衣之後,效果就更明顯添。


治療師專業性:****
療程效果:  ***  (3.5)
療程價格:  ****(4.5)

就單一次嘅療程而言,整體感覺尚算唔錯。
治療師除咗夠專業細心之外仲好Nice,整個過程我地都有講有笑添。
以試做價而言,價錢合理,性價比唔差!


【讀者優惠碼 VIP code: Ceci
為咗可以俾到更多靚媽試到療程,
小JM媽仲問SPA AYURVEDA拎咗個讀者優惠,
只要用以上優惠碼預約做療程會就有 8優惠
另外,如果買Package做以上兩項療程的話仲可以額外多送兩次添!
即係HKD$4,000 5次再加送2次嘅療程啦!

預約表格:  http://goo.gl/forms/1xGtu8BzlvVmSH4G3
預約Whatsapp:  https://api.whatsapp.com/send?phone=85298150520


SPA AYURVEDA
Facebook: https://www.facebook.com/AyurvedaHK/



沒有留言: