星期三, 11月 18, 2015

C。J の 懷孕大小事 VI。政府照結構 + 第三次政府產檢

隨著兩個幾星期過去,
糖尿檢測個邊亦無接收到電話,又PASS一關  

第二次產檢個陣,醫生除左安排我做糖水檢測同覆診之外,
仲幫我約埋個期去照結構,
呢一樣我真係有啲意外,
因為之前聽朋友講,孕媽未夠35歲,又無長期病患既話好少會有機會係政府照到結構,
所以知道有得照個下都即刻同左老公講

原來而家瑪麗同贊育都將 "照結構"列入做常規檢查,
又的確唔錯咁喎。。。

但係當收到張關於照結構既Notice之後,我地都係覺得有必要要去私家做多次
因為贊育既結構係basic野,唔包照 BB既耳仔,手指,腳指咁架。。。為左安全計,都係去私家照多次好啲
(其實有無需要去私家再照都係因人而異,按自己個別需要就得啦,唔需要跟從人地架~

10月27日。晴

原先老公話唔陪我去,因為平日佢要返工,
點知佢突然又話okay,可以陪我一齊去見下啊B。。。
真係好開心~^^~

去到登記完坐左大約半個鐘多啲就到我地入去照,
因為可能係常規檢查既關係,
今次照結構唔係由醫生負責,係由姑娘做既。。。

不過姑娘全程講野都好細聲,真係唔留心多少少都聽唔清楚
姑娘都好細心逐個部分慢慢照清楚,
亦都有話我地知照緊咩,但都係個句,講得好細聲~

照到差不多完,諗住照下啊B個樣個陣,
啊B好唔合作,竟然雙手掩面唔俾人睇
真係俾佢激死
結果姑娘唯有再照左其他地方之後先再照

照完晒大部份地方,
姑娘就話啊B好好,無問題;
但係啲腸有啲光
(腸有啲光?)
姑娘當時無講啲咩,只係話: 係呀,應該無野既,有問題醫生就會打俾你架啦

之後就再照啊B個面,啊B依然係唔肯放低手,
結果呢,我又要俾姑娘搓圓㩒扁一輪,
但啊B都係唔肯合作,
結果姑娘叫我向左打側同向右打側來抖一下再照,
仲話如果再唔得要出去行下先再照

結果啊B只係肯分開少少隻手,
雙手都係掩住個頭仔,
只可以睇到個鼻,咀都睇得唔係好清,
但姑娘就講左一句: 個咀,呢個係上唇,下唇遮住睇唔到,都應該無問題無兔唇既
(我心諗: 應該?真係咁?唯有去問私家啦咁,反正好多都無照)

照完晒之後姑娘就話可以走得無問題,
等下次覆診。。。

就係咁,我同老公就帶住一絲絲既疑惑離開~

後記: 
一,兩日之後醫院打返電話來話關於結構個度醫生要見我;仲幫我約左 11月4號再照多次
(咦?仲要等多成個星期喎。。。老公就話2號去私家照個陣再問下醫生 


10月29日。第三次覆診

因為次前已經參加左 "助產使計劃" 所以今次覆診比平時快好多。。。
去到登記完唔駛半個鐘就已經見到負責我既個位助產使姑娘,
佢好細心咁同我傾左一陣,問左啲資料;
而我都同佢講左啊B腸有光既擔憂,
姑娘好好人,仲安慰左我幾句

之後姑娘就好細心咁幫我檢查,
拎部胎芯機出來聽下啊B心跳,
仲教我點分啊B同我自己既心跳~
真係好神奇呀

檢查完一切正常,
姑娘就開始幫我約下一次覆診時間同糖水檢測時間 
因為來緊下次既覆診時間會係12月,
所以我都同姑娘講定得會飛一轉台中,
佢就幫我就返個日子

我都有問姑娘我駛唔駛拎定醫生紙,
但姑娘話: 其實你個肚咁細,唔駛拎都得啦~

不過我心個句都係會照去私家拎,
以免上唔到機~

如是者,姑娘就幫我約好晒啲期,
糖水檢測呢,就去完旅行後先做,
姑娘都有解釋今次係因為到左孕中期,所以要做呢個 "常規檢測",
上次係因為家族有人有糖尿病史,所以先做多次架者

咁我都明,之但係。。。杯糖水又真係好難飲呢
仲要今次糖水測係星期一,
老公陪唔到我去添。。。
希望到時自己一個都okay啦~

沒有留言: