星期一, 6月 10, 2019

當媽也要靚│偷一點時間為肌膚打氣。MIOGGI護膚孖寶

整個四月已經病了好幾轉,食藥都食到個人呆晒,就連皮膚都變得暗啞無光澤。
無計啦,小朋友病咗當媽嘅自然不敢鬆懈,到小朋友好返之後,自己都因為休息不足而病埋一份。

休息少又挨夜照顧小朋友,肌膚唔多唔少都總會受到影響而變得暗啞及缺水,
為咗改變一下肌膚質素,我今次就用咗MIOGGI嘅兩款產品來幫我急救一下。

我嘅MIOGGI護膚孖寶就係:活肌生命力精華 Ⅲ  及  金箔活炭雙效修復面膜 
多得呢兩樣法寶,我嘅肌膚終於回復光澤有彈性,可以靚住同小朋友去玩啦!

活肌生命力精華 Ⅲ 即係MIOGGI嘅皇牌產品「生命水」第 3代,採用「Pure Complex純淨配方」之餘仲得到MFDS美白抗皺功能認證添架。
生命水III 含有Genemyces EX酵母萃取精華液、繡球菇發酵物萃取及 Hyalpo水潤複合精華,
有助加強滋養及活化肌膚,強效保濕,令暗啞無光嘅肌膚得以改善。

而最特別係加入咗繡球菇發酵物萃取及 Hyalpo水潤複合精華,
有助促進膠原再生,同時有效鎖緊肌膚水分,形成肌膚嘅保濕鎖水屏障,從而提升保濕及修護功效。

小分享:
「Pure Complex純淨配方」係指無添加10種嘅化學成份,而且成份溫和,唔會刺激肌膚架。
^生命水III
使用小分享 及 小點評:
我每日早、晚洗完面之後都會用生命水III,
只要倒適量生命水係掌心,再慢慢細細力咁係面上拍打同按摩,就可以幫助肌膚吸收架喇。
一倒出生命水III已經聞到淡淡嘅幽香,好快就已經被肌膚所吸收,
而且不黏稠、不油潤,使用後肌膚依然清爽。
雖然我有敏感肌問題,但使用時亦無不適或過敏。
連續使用仲會明顯感覺到肌膚質感改善,變得彈潤有光澤。

^金箔活炭雙效修復面膜 

其實我都係第一次用MIOGGI嘅金箔活炭雙效修復面膜,呢款面膜仲係MIOGGI第一款嘅「雙層面膜」添。

「雙層面膜」有別於傳統面膜,外層為金箔Micro Foil,而內層接觸肌膚一面就係竹炭纖維嘅黑面膜。

金箔活炭雙效修復面膜除咗有效鎖住肌膚水份、激活肌膚微循環之外,仲可以一次過做到美白、抗皺及長效保濕三重功效添!真係可以話一舉數得,啱晒我地呢啲忙到震嘅媽媽們。
^金色Micro Foil表面+竹炭纖維黑面膜內層
^包裝袋仲有好多精華剩底喔!~
^撕下面膜即時感覺好水潤喔^^

金箔活炭雙效修復面膜係由韓國製造,而且獲韓國MFDS美白抗皺認證,連續使用有效淡化幼紋之餘仲可以令肌膚變得有光澤添。

唔單止咁,早前金箔活炭雙效修復面膜仲順利通過「水中銀」嘅最高安全檢測標準,被評為「品質卓越」,證明不含有毒化學物質、不含類雌激素及不含禁用成份,更加用得安心又放心!

使用小分享 及 小點評:
我就多數係沖涼、洗面後再慢慢敷面膜,感覺會比較輕鬆一啲嘛。
開咗包裝後較為建議先貼下半部,先再慢慢貼埋上半面,咁樣就會更加貼面。
敷10至20分鐘左右就可以撕下,再慢慢按摩令肌膚吸收更多嘅精華。
*如果包裝仲有就順手搽埋唔好浪費啦!
敷完面膜後再搽埋生命水就更Perfect!

持續使用仲可以改善捱夜後肌膚變得暗啞及缺水嘅情況添架!

活肌生命力精華 (生命水III)  價值 HK$480 / 125ml
銷售點:全線MIOGGI分店及網上商店

偷偷話你知,萬寧買金箔活炭雙效修復面膜有優惠添!
金箔活炭雙效修復面膜  萬寧獨家大優惠HK$99 / 3片裝 (價值HK$150)

MOIGGI資料:
MIOGGI網址 :www.MIOGGI.com
官方網上商店 :eshop.mioggi.com/ 
MIOGGI 分店:hhttp://www.mioggi.com/zh-hant/storehant/store-locator
Facebook 專頁 :www.facebook.com/MIOGGI.HK/
Instagram :www.instagram.com/mioggi

沒有留言: