星期四, 3月 21, 2019

小JM愛玩樂。趣味童書分享。對抗黑暗嘅燈泡書

小JM從小就喜歡黏著我同爸爸一齊訓,直到小JM長大,我地就開始嘗試放手俾小JM試著自行入睡。

係小JM歲半時開始,我地就試試俾小JM自行入睡,
初時小JM扭鬧得比較多,總係要扭著要我或爸爸陪睡,而且仲唔俾我地熄晒全部嘅房燈添。

我同爸爸都明白,想要小JM自行入睡並非一時三刻可以做得到,
所以我地亦試著循序漸進地慢慢為小JM改變一下模式。

為咗令小JM可以知道「係時候訓覺」,我地會訂定一啲「睡前儀式」:
1.) 預告式:預早十五分鐘講定稍後需要刷牙、訓覺
2.) 刷牙
3.) 入睡房準備開始Bed Time Story
5.)將燈光調暗 或 熄燈
6.)Kiss Good Night

其實小JM想我地「陪訓」大多係因為缺乏安全感及怕黑。
小JM習慣要開微微嘅燈光之餘,仲要手拖住我地嘅手。
有時手鬆咗,或訓咗之後大家甩開,小JM亦試過突然起身摸黑搵手拖。

為咗令呢位小妮子可以克服怕黑呢個舉動,我地連伴讀嘅童書都會選擇與黑暗或訓覺相關嘅主題。
而朋友知道我地揾呢類童書,亦為我地推薦咗兩本由小麥文化所出版嘅燈泡書。

呢個系列一共有兩冊,分別係《貓頭鷹的秘密派對》及《小魚兒的深海寶藏》。
而小JM最終係揀咗貓頭鷹先生嘅,當晚返到屋企亦急不及待想睇。

我自己都喜歡呢個系列嘅童書,不單只因為書本設有小燈泡可以吸引小JM注意,
而係因為呢本書仲附送咗一本「開口說、動手做」嘅小冊子。

「開口說、動手做」小冊子除咗俾到提示爸媽去提升講故事嘅技巧之餘,仲提供咗數個不同嘅延伸遊戲、活動及小手互等,等小朋友可以一同融入故事之中。
^親子伴讀嘅小提示喔!


^延伸小遊戲
對於大個少少嘅小朋友,仲可以一齊做簡單討論添。
唔單上咁,小冊子仲有一啲中英對照嘅字詞提供,可以俾小朋友邊讀邊學添。

^中英對照字詞

當晚我同小JM一齊展開我地嘅燈泡書之旅,一齊去睇貓頭鷹先生添。
小JM亦顯得好投入,大部份時間亦可以做到互動嘅效果。

^真係有聽指示去指出月亮係邊架!

^狐狸小姐好靚呀!


^臨訓要捉晒啲燈放係額頭,之後就要熄燈訓囉!
到故事結束時,我亦會關上燈泡書嘅燈光,表示貓頭鷹先生都要訓覺,而小JM亦肯合作準備入睡。


小提示:
書中嘅LED小燈係用電池嘅,如果無電亦可以隨時更換。
LED小燈已通過國際 ISO 安全標準,所以爸媽都可以放心喔。

有興趣入手小燈泡系列童書嘅爸媽,不妨留意一下出版社嘅優惠資訊喔!
出版社亦會不定期推出限時優惠嘅消息架。

購買資訊:
小麥童書館: https://goo.gl/7ekCEK
各大書店有售


沒有留言: