星期一, 9月 24, 2018

【家居清潔好幫手】Frosch產品試用

不論做全職媽媽或在職媽媽,清潔家居、廚房同廁所都幾乎係每日或每星期嘅必備「節目」。
曾經試過長輩買左某牌子強力清潔劑俾姐姐抹爐具,
點知姐姐以為唔駛沖水,結果我就中咗招。
自始我都唔敢用太高濃度嘅清潔用品,以免沖唔淨危害到健康。

最近收到Frosch嘅產品試用,我好喜歡Frosch 德國綠蛙嘅品牌理念,所以就決定試試。

Frosch 德國綠蛙嘅產品以不傷害人、環境及動物為基本目標,更採用天然油活性成分以提高清潔和護理效能
,不單止不含有害化學成分(如MIT、CMIT、BIT、磷酸鹽、硼酸鹽、甲醛、NTA、EDTA 等),仲減少使用防腐劑和香料以達至親膚目的添架!

今次我地收到Frosch 德國綠蛙嘅其中三個系嘅清潔用品,分別係:餐具清潔系列、浴室、廁所清潔系列 及 潔衣液系列。

我地又一齊睇下小JM媽嘅用後評價啦!

餐具清潔系列:
Frosch 綠蛙 蘆薈滋潤洗潔精 (容量:500ml 價錢:HKD$29.9)
Frosch 綠蛙 梳打強效洗潔精 (容量:500ml 價錢:HKD$29.9)

小JM媽用後感:
有蘆薈嘅清香,而且泡沫豐盈,清潔起上來都好方便,去油程度亦唔錯,洗完嘅碗碟都唔會油。
最重要係有蘆薈成份,可以滋潤雙手,啱晒我呢啲唔用手套洗碗碟嘅媽媽們。
洗完雙手都唔會忟緊同乾,可以放心洗碗。




浴室、廁所清潔系列:
Frosch 綠蛙 檸檬浴室清潔劑 (容量:500ml 價錢:HKD$32.9)
小JM媽用後感:
噴霧泡沫夠方便,一噴再輕輕刷就已經可以去除殘舊污垢,令浴缸邊及去水位光潔如新。
夠晒省時方便,最重要係唔會有難聞氣味,仲有陣陣檸檬香添。


潔衣液系列:
Frosch 綠蛙 蘆薈低敏潔衣液 (容量:1.5L 價錢:HKD$79.9)
小JM媽用後感:
爸爸閒時打波啲衫洗完都會有陣怪味,
呢排幫爸爸轉用綠蛙情況有所改善,
洗完仲有淡淡清香,
而且仲有低敏配方,就連小朋友嘅公仔都一樣洗得。


Frosch 德國綠蛙‧銷售點
Market Place by JASONS、ThreeSixty、AEON

Frosch 德國綠蛙‧香港及澳門代理
遠東進出口有限公司
客戶服務熱線:+852 2581 9950

沒有留言: